Collège Léo Othily

A l’occasion de la journée internationale du créole, le collège Léo Othily prend part à l’action "Dictée créole" portée par l’association RAKABAN en partenariat avec la CTG et l’Académie de Guyane.

Dictée "Kréole"

Pou lasimenn kréyòl, Asosiyasyon RAKABA ké la CTG organizé plisyèr manifèstasyon. Annan tout sa gran zafè-a yé désidé òrganizé roun dikté kréyòl pou timoun lékòl élémanntèr, kolèj, ké lisé lagwiyann.
dizwit zélèv kolèj-a désidé partisipé vandrédi 30 sèptanm. Yé té lé montré ki yé té pouvé osi.
14 òktòb senk pli vayan-yan ké rouvini wè si yé ké rivé bat sa di ròt kolèj-ya.
Yé ka roumèrsyé Madanm LINO Adeline rèsponsab lakiltir annan kolèj-a, ki té dakò pou bay zélèv-ya yé chans. Nou pa ka bliyé Prensipal-a madanm AZAMA ké mouché APATOUT ki sa dézyèm prensipal-a ké tout ròt-ya ki té la osi.
Nou ja paré.

Dans le cadre de la semaine du créole Guyanais dans nos
L’association RAKABA et la CTG ont organisé la dictée créole ouverte aux élèves des cycles 3, collège et lycée du département..
18 élèves de 6ème et 5ème du Collège Léo Othily de Mana ont eu la chance d’ y participer et ont été très enthousiastes de relever ce challenge.
Les 5 meilleurs d’entre eux participeront au second tour de la dictée qui se tiendra le 14 Octobre au sein de notre établissement.
Nous tenons vivement à remercier Mme LINO Adeline « référente culture » du collège qui nous a
proposé cette activité, et bien évidemment Mme AZAMA Principale , Mr APATOUT principal adjoint
et tous le personnels éducatifs de nous avoir permis d’organiser cet événement et nous nous donnons rendez-vous au second tour

Collège Léo Othily
3 Lot. Koulans
97360 Mana

ce.9730192w@ac-guyane.fr

Suivez nous sur Facebook

Les évènements à venir
  • Vendredi 1er septembre
    Prérentrée du personnel
  • Lundi 4 septembre
    8h30 - 16h30 : Accueil des élèves de 6ème
  • Mardi 5 septembre
    8h30 - 16h30 : Accueil des élèves de 3ème
  • Mercredi 6 septembre
    8h00 - 12h00 : Accueil des élèves de 5ème et de 4ème
  • 11 septembre
    Début des évaluations 6ème et 4ème.